۷ پاسخ

اینو خریدم خوب

من اینو از داروخانه گرفتم اره خوبه

ن خوبع منم‌همینو میدم بچمم رفلاکسیه

اره عالیه
داخل شیرش بریز ک بالا نیاره

منم به پسرم همینو میدم

خارجیه منم به دخترم همینو میدم

اینو بهداشت میده دخترم تف میکنه نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی