۱۱ پاسخ

خب باشه تا دوسالگی ولع مکیدن دارن باید بخوره خوبه براش

چه ایرادی داره آخه منم به دخترم میدم چون سن شون همینه دوست دارن ولع مکیدن دارن

اشکال نداره

ایرادی نداره که

من فقط موقع خواب میدم

یا باید ۶ ماهگی بگیری یا ۱۸ ماهگی

خب من بخاطر اکه یکسره زیر سینه بود تا بخوابه بهش پستونک دادم
ایجوری حداقل دلپیچه و رفلاکس کمتری میگیره بخاطر اینکه زیاد از حد شیر نمیخوره

دکترش گفت از شش ماهگی دیگه ندم

خوب بخوره ایرادش چیه اخه مقتضای سنشونه

وقتی قشنگ خوابش برد آهسته بکشش بیرون

خوب بخوره چه ایرادی داره

سوال های مرتبط