من الان ۸هفته و ۳ روزمه
میتونم هفته دیگ برم اپلاسیون؟

۳ پاسخ

اتفاقا منم چندین سال میرفتم . از وقتی باردار شدم نرفتم دیگه نمیدونم میتونم برم یا نه ؟! ولی بنظرم دردش باعث میشه هی خودمونو جم کنیم بهمون فشار میاد

اگر همیشه میرفتی میگن ایراد نداره اما اگر نمیدونی تحمل دردشو داری یا نه نرو
من یه روز ازت جلوترم😍 ۸ هفته و ۴ روزمه

بنظرم ایرادی نداره فقط حس می‌کنم درد بیشتری حس میکنی من خودم برا خودم انجام میدم

سوال های مرتبط

مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی