دخترا هفته ی من میشه اپلاسیون کنم ؟

۶ پاسخ

تو بارداری آدم تحمل اون دردو نداره
مخصوصا که یه ماه نباید بزنی موهاتو تا خوب رشد کنه که بتونی بری
اگه میتونی تحمل کنی برو
باز با خود اپی کارت مشورت کن

من کل بدن رو میرم

میشه ولی سمت واژن نه

نکنی بهتره چون درد داره انقباضات و اینا داره

ب من گفتن بده
☹️

اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙😍❤️ مامان مهدیار💙😍❤️ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عشقم مامان عشقم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌸فندق 🌸 مامان 🌸فندق 🌸 ۲ ماهگی
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری