سلام کسی تو هفته من رفته اپلاسیون؟؟؟؟؟ مشکلی نداره ک ن؟؟؟؟

۳ پاسخ

وکس یعنی؟؟؟ نرو عزیزم درد داره گناه داره بچه

حتمااااا داره شک نکننننننن

خیر

سوال های مرتبط

مامان سلین.سوده مامان سلین.سوده هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد