اره عزیزم من هم با ابجوش میخورم هم شیر ولرم
من باشیرسردمیخورم با آب بدم میاد
من کلا نه اب سرد ونه شیر داغ حالم بهم میخوره
باشیر سرد میخورم
با ابجوش ولرم رو به سرد باید خورد
منم با شیر سرد میخورم
منم با اب یه زره داغ میخورم.
با آبجوش بخوری بهتره
شیر سنگینه
من با شیر سرد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.