۵ پاسخ

بله با شیر میخورن دیگ

من با شیر میخورم

عزیز سرخود میخای مصرف کنی یا دکتر گفته وزنش کمه؟

با آب ولرم بخور.بهترین طعم وقابل تحملش وانیله

مثل شیر خشکه که

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وششم بارداری