بچه ها برا یبوست چیکار کنم؟

۲ پاسخ

من هرصبح ناشتا عسل با آب ولرم میخورم.
چای گل محمدی یا گلاب،انجیرخیس خورده دراب ولرم،کیوی،گلابی،غذاهای فیبردار

منکه خودم یبوست شدید بودم هرچی انجیر و زیتون خوردم خوب نشدم
رفتم دکتر شربت لاکتوز داد و اینکه صبح ها ناشتا یک لیوان پر اب جوشیده سرد میخورم بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیستم بارداری