من هرصبح ناشتا عسل با آب ولرم میخورم.
چای گل محمدی یا گلاب،انجیرخیس خورده دراب ولرم،کیوی،گلابی،غذاهای فیبردار
منکه خودم یبوست شدید بودم هرچی انجیر و زیتون خوردم خوب نشدم
رفتم دکتر شربت لاکتوز داد و اینکه صبح ها ناشتا یک لیوان پر اب جوشیده سرد میخورم بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.