بچه ها یبوست دارم چیکار کنم ؟😭😭😭

۵ پاسخ

اینو مامانم تازه بهم‌یاد داده خیلی راحت شدم.شاید خنده دار باشه ولی ب امتحانش میارزه....ببین‌برو دسشویی زور نزن،شلنک اب رو باز کن ولرم باشه داغ نه هااا،بعد ببخشید دیگ،این ابو از طریق مقعد بذار بره داخل ،هرچی داخل روده هاته همون لحظه میادبیرون..خودت امتحان کن ببین چقد راحت میشی😂

روغن زیتون با آب قاطی کن یه لیوان بخور
انجیر
کیوی
کره قورت بدی
برگه زرد آلو
آلو خشک
هر کدومو داشتی بخور

صبحانه ناشتا روغن زرد گاوی بخور

منم یبوست شدید گرفتم الوچه خورشتی زرد هفت هشت تاده عدد خوردم ی چهارساعت بعدش خالی شدم البته بازحمت خالی شدم

آلو بپز هر روز بخور
انجیر، روغن زیتون،غذاهای آبکی بخور مثل سوپ، آش دوغ

سوال های مرتبط

فاطی فاطی قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیستم بارداری