۶ پاسخ

هر چی دم دستت بود بخور شمایی که این سوال های مهم رو اینجا میپرسی نمیگی یکی ی چیزی بگه بلد نباشه تر بخوره بهت بابا برید دکتر

قرص سیتریزین و شربت دیفن هیدرامین

منم سرما خوردم دکترم گفت از ماه هشتم به بعد داروهای سرماخوردگی هرچی خواستی بخور شما البته هنوز ۸ماه نشدی

ولی استامینوفن معمولی مجازه در حد کم

اگر خیلی اذیتی برو دکتر بسته به هفته ی بارداریت داروی مجاز بهت بدن…

من 10روزه سرما خوردم آبریزش گلو درد چرک کرده سرم نابودم خوب نمیشم دکترم فقد سرم زد گوشامم کیپ

سوال های مرتبط