دکتر من به من گفت هر روز به دونه ۱ساعت قبلو بعد شیر ندم
بله من
آره من دادم ولی حساسیت نشون داد آلام فاموتیدین میدم
من میدادم بدترمیشدقطش کردم
اره منم به پسرم دادم هر روز صبح نصف رو با اب قاطی می کردم می زاشتم غلیظ بشه میدادم بخوره برا رفلاکسش دکتر نوشت برا پسرم عالی بود
این برای دخترم اصلا اثر نداشت بهش فاموتیدین دادم عالی بود
بلهمن هر روز
آره باید بزاری غلیظ شه بعد نصفشو بهش بدی البته دکتر دخترم اینطوری بمن گف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.