بچه ها میخوام برم آنومالی. از استرس دارم سکته میکنم. دعا کنید

۱ پاسخ

نگرانی نداره ک
من ان تی داشتم از استرس میمرررررردم ولی بعد دیگ اروم شدم فهمیدم الکی استرس داشم
سر انومالی ریلکس بودم
همه چیم اوکی بود خداروشکر
بسپر به همونی ک تا الان خودت و نینی تو حفاظت کرده♥️

سوال های مرتبط