۲ پاسخ

من الویه دادم ولی براش سس نزدم بجاش ماست زدم با ی قاشق اسفناج بخارپز شده خیلی خیلی دوس داشتم اولین بار بود اسفناج میزدم خیلی مزه جالبی گرفت دوس داش

هرچی خودتون میخورید بده
من امروز خوراک دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان پسر قندی ✨🤍 مامان پسر قندی ✨🤍 ۱۴ ماهگی