۴ پاسخ

منم ۵هفته و ۵روز رفتم ساک خالی بود خیلی نگرانمم

ساک بارداری میگه جای خوبیه . یعنی داخل رحمه

آره همه چی خوبه خدارو شکر فقط مونده قلبش تشکیل بشه

سلام عزیزم
میگه کیسه زرده و جنین دیده نشده
بمون دو سه هفته دیگه دوباره برو
زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته هفدهم بارداری
مامان شهریار کوچولو❤️ مامان شهریار کوچولو❤️ ۱ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته یازدهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی