بله عزیزم من تجربشو دارم . متفورمین از جفت رد میشه متاسفانه. انسولین ایمنه
منم متفورمین میخورم از اول بارداری و دیابت هم دارم و انسولین هم میزنم، ولی تو ۳۲ هفته بچه ۲۱۵۰ گرم بود و دکتر گفت وزنش خوبه
بله متاسفانه بخاطر قرصه
نه منم دوتا میخورم مشکلی نداشتم ازین جهت
من خودم خود به خود متفورمین قطع کرد ولی دوز انسولین زیاد کردم چون دکترم گفته متفورمین باعث میشه بعداز زایمان بچه زردی بگیره
اره متفورمین باعث میشه درست وزن نگیره
منم روزی سه تا متفورمین میخورم دیروز رفتم سونو رشد صدک وزنش ۲۱ درصد بود
حالا نمیدونم به خاطر متفورمینه یا نه
قند ناشتات چنده مگه
چرا سه تا میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.