۱ پاسخ

امگا ۳
خوب به خورد خوراکت برس خرما و ارده و عسل بخور
اگه حساسیت به پروتیین گاوی نداره لبنیات هم زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان نـورا🩷 مامان نـورا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی