حدود یک ماهگی ولی هنوز نمیگیره کامل
دکتر گفت بهش بدم برا رفلاکسش خوب
از وقتی توی بیمارستان کنارم خوابیده بود😊
والا منکه هرچی میدم عوق میرنه بدش میاد نمیگیره هی اورشی هست پستونکش فکر کنم شیشه نگیره😢دلم میخاست روزی ۱بار کمکی شیرخشک بدم یا موقعی که کار دارم میزارمش جای
روز اول تو بیمارستان😃
از اول شروعنکنی نمیگیرره بعد باید خسته نشی ۳روز شاید طول بکشه بگیریههی باید بدی
از همین الان میتونی شروع کنی راحت میشی
بچه من ک اصلااا نگرفت دوتا خریدم هیچکدومو نگرفت حالش بهم میخوره
روز اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.