۸ پاسخ

حدود یک ماهگی ولی هنوز نمیگیره کامل
دکتر گفت بهش بدم برا رفلاکسش خوب

از وقتی توی بیمارستان کنارم خوابیده بود😊

والا منکه هرچی میدم عوق میرنه بدش میاد نمیگیره هی اورشی هست پستونکش فکر کنم شیشه نگیره😢دلم میخاست روزی ۱بار کمکی شیرخشک بدم یا موقعی که کار دارم میزارمش جای

روز اول تو بیمارستان😃

از اول شروع‌نکنی نمیگیرره بعد باید خسته نشی ۳روز شاید طول بکشه بگیریه‌هی باید بدی

از همین الان میتونی شروع کنی راحت میشی

بچه من ک اصلااا نگرفت دوتا خریدم هیچکدومو نگرفت حالش بهم میخوره

روز اول

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان Aimah مامان Aimah ۲ ماهگی
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی