۶ پاسخ

من 28 هفته زدم

مگه همه باید بزنن؟

من ۳۵ هفته و ۳ روز زدن بیمارستان بستری شدم انقباض داشتم واسه همون

همه باید امپول بزنن؟

۳۱هفته

۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی