۱۲ پاسخ

دیگه معلوم نیست آخرمون چیه، بودم میکندمشون و میچسبیدم به عبادتم به خدا.

ناخن کارت رو عوض کن

خیلی زشت زده .دیگه پیش اون ناخنکار نرو

عزیزم ناخنکارتوعوض کن خیلی ناشیه

چه بلندههههه

اینم قبلیه…..

تصویر

ریمو کن ناخنات استراحت کنن

وای از اون آلوچه قرمزا🥺

رشد نکرده ک بعد برو ترمیم حیفه

لباست چه خشگله😍

چرا ریموو کنی؟

وقتش نرسیده ریمو کنی

سوال های مرتبط