#غذا
#دارو
# سرما خوردگی

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم من همیشه تو زودپز میزارم عالی میشه.فقط اینکه حتما بعد از پیاز و گوشت رب رو اضافه کن و قشنگ لپه رو سرخ کن که باز نشه...فقط نیم ساعت تو زودپز بزار بمونه.بعد باز کن دوباره یه ربع با لیمو بزار بمونه....بیشتر از نیم ساعت بمونه لپه وامیره

لپه رو جدا بزار بپزه بعد اضافه کن به گوشت بزار با هم جا بیفته
زودپز من اب اصلا بخار نمیشه کم اب میریزم بعد کمتر از یک ساعتم گوشتش کاملا پخته میشه

دوستان میشه راهنماییم کنین برای قیمه
تو زودپز بخوام درست کنم
قلق خاصی داره؟
اب تبخیر نمیشه اصلا
کم اب بریزم؟
و اینکه لپه همون موقع اول بریزم یا دیرتر
له نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا ❤دلسا مامان پارسا ❤دلسا ۱ سالگی