#پوشک#شیرخشک
راهنماییم کنید لطفا

تصویر
۴ پاسخ

در اینجور مواقع اصلا نباید چیزی بخوری تا خوب بشی البته کلپوره خوبه

بخاطر سردیه، دیروز چی خوردی؟؟؟
عرق نعنا یا کلپوره اگه داری بخور

شاید سردی کردین یکم عرق نعناع و شاهسپرام و نبات باهم بجوشونین بخورین و چای دارچین و زنجبیل بخورین

منم امروز بعد خوردن قرص اورژانسی اینطوری شدم مخصوصا اومدم باشگاه ورزش کردم میخواستم بالا بیارم گلاب به روت

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری
مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی