۸ پاسخ

عزیز دلم شیر خودتو بمال به نک سینه من امتحان کردم از ۱۰۰ تا کرم بهتر جواب داده

من یه بار مرم شقاق سینه زدم خوب شد

کرم شقاق سینه برند ماتیلدا خیلی خوبه بزن به سینت و روش پلاستیک یکبارمصرف بزار شب بزار تا صبح بمونه روش و در کل میتونی از پد سینه هم داخل روز استفاده کنی چون مرطوب میشه اون پد باعث میشه ترک نخوره سینه اما ماتیلدا واقعا خوبه

شقاق سینه مارک هیدرودرم

اینو بگیر میگن خیلی خوبه واسه شیردهی هم اوکیه
توی تاپیکام هستش رضایت هارو هست
خودمم گرفتمش‌چون‌نوک سینهام سوز میداد زدم خوب شدم

تصویر

منم همینطورم انگار تیر میزنن تو سینم

کرم شقاق سینه بخر.شنیدم مارک هیدرودرمش خیلی خوبه

کرم شقاق سینه از داروخانه بگیر
شیر خودتو بمال
چند روز اینجوریه نهایت ی هفته
بعدش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی