عزیزم اورژانسی خیلی عوارض داره نهایتاسالی یبارمیشه خورد مواظبت کن بیشتر.
والا یبارخوردم هورموناموبهم زد پدرسگ بعد ۳ماه پریود شدم 😐😐
چقدر جدیدا تو گهواره رابطه محافظت نشده دارند بعد اورژانسی می خورند آخه چه کاریه میدونید چقدر عوارض داره این قرص
هورمونهات بهم ریخته
اورژانسی سالی یه بار میشه خورد یعنی چی همیشه که میخورم یه هفته بعد پریود میشم؟شاید زیاد خوردی بهم ریخته نظم بدنت رو
خب پس چرا نگرانی؟ خیلی مونده تا پریود شدنت
ب قرص هم اعتماد نکن جدیدا ضعیف میسازن
اگه خشن نمیکنی کاندوم
چایی دارچین گلاب بریز توش بخور
وقتی موعدت نرسیده نگران چی هستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.