۲۰ پاسخ

ماشین نخرید بهتر از اینه که به نام یکی دیگ باشه

خدایی نکرده اگه پدر شوهرتون چیزی بشه دیگه ماشین به شما نمی‌دن میگن مال پدرشوهرتونه

والا مادرشوهرم ۲۰تونن بهمون قرض داده بود اولای ازدواجمون ۲۵گرفت
تازه خودش که میگه سیده و آدم پاکیه ارواح مردگانش 💩

خودش ماشين داره؟بنظرم شريكي هيچيش خوب نيست

من بودم اصلا ماشین نمیخریدم چیز شریکی فقط ناراحتیه

این دیگه چه مدلی هست وقتی میدونین برا خودتون نمیشه چه لزومی داره طلاهاتو بفروشی به هیچ وجه نه طلاهاتو بفروش نه بخرین بگو کمکتو هم نمی‌خوایم هر موقع پولتون کامل شد بخرین

خوب عزیزم نگیرین ازش... جای قرض کنین یا از طرف وقت بگیرین وامی چیزی بگیرین یا هم یه ماشینه مناسب تر پیدا کنین ولی هرگز این کار رو نکنین اشتباه محضه

۶۰ تومن مگه چقد میشه
اصلا نخرید به نفعتونه

من باشم ماشین و نمی‌خرم اگه پدرشوهرت چیزیش بشه بعنوان ارث بین بچه هاش تقسیم میشه تازه الان طلا اومده پایین فروختنش ضرره صبر کن بعد عید هم طلا می‌ره بالا هم شاید تونستی پول جور کنی بزاری روش

چه ادم‌فرصت طلبیه

حالا یه ماشین سبکتر بردار .اخه ۶۰ تومنم پولیه که بخاطرش بخاید ماشین چند صد میلیونی رو بزنید به نام اون

چقد لاشخور

۶۰ وام بردارین بهتره مال خودتون بشه

یعنی چی؟

۶۰ تومن چیه دیگه که این ادا ها میکنه

بخاطر 60 میلیون بنامش بزنید ماشینتون زهرا جون چرا اخه گلم تو دوماه گیر 60 تومن پول بودی بمن نگفتی شنبه هفته گذشته رفتم طلای ابشده گرفتم خب میگفتی بهت میدادم بعدش بهم میدادی دیگه عزیزم

وایییی پدرشوهرت پدرشوهرمهههه ک💔

ازش پول نگیر، وام بگیرید یا از جای دیگه جور کنین. با شصت تومن میخواد ماشین به نام خودش باشه؟؟ چه پرتوقع

وااا بگو ۶۰ تومن دیگه بهت میدم این چه کاریه همون طلا بفروش بهتره تا ماشین بنامش نزنی دیگه

دستش درد نکنه ولی خجالت نمی‌کشه 😐

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته نهم بارداری