توی سیسمونی روروئک میخرید یا وقتی نیاز شد؟ بچه از چند ماهگی میتونه بشینه؟

۱۹ پاسخ

والا تا همین چندسال پیش که همه استفاده میکردن هیچ مشکلی هم نبوده
حتی خودمون هم استفاده کردیم خداروشکر نه پاهامون پرانتزیه نه مشکل دیگه ای هست
من واسه پسرم خریدم و بنظرم واکر اصلا از لحاظ ایمنی درست طراحی نشده چون امکان افتادن بچه هست

من چون خواهرام خریدن منم خریدم نمیدونم نیاز میشه یان بچه های خواهرم که استفاده کردن و مشکل پا وکمر ندارن

من نمیخرم به وقتش واکر براش میخرم

من به جاش واکر گرفتم

اکثر متخصص ها روروئک رو اصلا تایید نمیکنن
من برا بچه توام گرفتم ولی حتی ی لحظه هم استفاده نکرد همون جوری که از پلاستیک دراوردم دوباره گذاشتم تو پلاستیک گذاشتم تو کمد

من خریدم نمی‌دونم استفاده بشه یا نه

من نمیخرم چون منسوخ شدش میگن

خیلی وقته منسوخ شده

ن نمیخرم پا بچه پرانتزی درمیاد

نه میگن خوب نیست

من نخریدم اصلا بدرد نمیخوره

ب نظر من واکر بهتره

من ب جاش واکر خریدم

من که نخریدم میگن هم پاهای بچه قوی نمیشه چون خود رورئک راه می‌ره هم باعث میشه پاها پرانتزی بشه

من نمیخرم

نه باعث میشه ستون فقرات بچه اسیب ببینه

نمیخرم اصلا،منسوخ شده از نظر پزشکا،پاها رو پرانتزی میکنه،واکر هم از نظرمن خطر داره،احساس میکنم بچه میخوره زمین و کنترلش واسش سخته

روروئک از نظر علمی اسیب میزنه به ستون فقرات بچه

منظورم از نشستن همون استفاده از روروک بود

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد