۳ پاسخ

همه چی بخور اصلآ نفخ و کولیک ربطی به خوردن و نخوردن نداره

ما حدود ۳ ،۴ ماه رعایت میکنیم
همینکه بچه غلت زد دیگه تمااام

منم لبنيات و حبوبات و سبزی نمیخورم، کم کم بعد یکماه اینا رو اضافه میکنم که بچم عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری