۶ پاسخ

من که هرچی می‌ره جلو بدتر میشم 😢

نه عزیزم بدتر میشی من حتی 36هفته به بعد راه میرفتم تنگی نفس میگرفتم نفسم درنمیومد حتی یک جارو برقی ده دقیقه ای به نیم ساعت طول میکشید

من تازه شروع شده

اونجا ک بچه بزرگتر میشه چطور میخاد بهتر بشه بدتر میشه بهتر نمیشه

وای نه بدتر میشه بنظرم . من بعضی شبها احساس میکنم یکی گلومو فشار میده دیگه نمیتونم نفس بکشم

تازه شروع میشه‌تنگی نفس از ۳۴ هفته بعدد من‌تازه امروز رفتم تو ۳۷ نفسم‌میره میاد انقد خوابم‌میاد نمیدونم‌اینهمه خستگی از چیه🫠

سوال های مرتبط