من که هرچی میره جلو بدتر میشم 😢
نه عزیزم بدتر میشی من حتی 36هفته به بعد راه میرفتم تنگی نفس میگرفتم نفسم درنمیومد حتی یک جارو برقی ده دقیقه ای به نیم ساعت طول میکشید
من تازه شروع شده
اونجا ک بچه بزرگتر میشه چطور میخاد بهتر بشه بدتر میشه بهتر نمیشه
وای نه بدتر میشه بنظرم . من بعضی شبها احساس میکنم یکی گلومو فشار میده دیگه نمیتونم نفس بکشم
تازه شروع میشهتنگی نفس از ۳۴ هفته بعدد منتازه امروز رفتم تو ۳۷ نفسممیره میاد انقد خوابممیاد نمیدونماینهمه خستگی از چیه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.