۲ پاسخ

نخود لوبیا حتما باید نفخشو بگیری حسابی
مرکبات مثل کیوی و چیزای ترش
چیزای که طبع سرد دارن

نخودلوبیا لپه چون نفخ دارن یااینکه حسابی نفخشون بگیری
ادویه جات مثل فلفل سیاه قرمز و...توی غذاهای نریز
کاکائو تلخ نخور

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی