خانما صدک جنین چیه؟؟؟

۱ پاسخ

صدک باید پایین نیاد
عددش از 1 تا 100 هست
هرچی بالاتر باشه بهتر هست و وزن گیری جنین خوب هست.
اگ از 40 ب پایین بیا یعنی لاغر
از 10 ب پایین بیا دیگ خیلی لاغر هست و کوچیک

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
نور زندگیم نور زندگیم قصد بارداری
مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🩵✨ مامان هامین🩵✨ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان شیطونک مامان شیطونک هفته بیست‌وششم بارداری