گریپ فروت عالیه برای پایین آوردن فشار
منم فشار خون دارم اب زیاد بخور حتما بعد لیمو تازه بگیر بخر بخور یا گریپ فوروت روزی نصف بخری بخوری خوبه من گریپ فروت ابشو میگیرم با پرتقال قاطی میکنم میخورم روی فشارم خیلی تاثیر داره نمکم حذف کردم
همچی تلویزیون تهرانرونشون میده که هیچ خبری نیست همه هم جشن و شادی وسط خیابونن....... ی زره گلاب بزن روی نبض هات ی قاشق هم بریز تو ی لیوان اب بخور . گلاب بزن دست و صورتت موزیک با صدای بلند گوش بده اخبار نگاه نکن ...
من آبغوره میخورم خوب میشم
اگر خیار داری برش بده بزار زیر بغلت عزیزم
آبلیمو بخور
منم تهرانم از ترس دارم میمیرم😭😭😭
تهرانی گلم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.