۹ پاسخ

قطره اینفاکول با کولیک اید میگن عالیه خوابش هم تنظیم میکنه

میگن قطره اینفاکول خیلی جوابه

پسر منم هست .توی طول روز سه ساعت یه سر بی تابی و گریه میکنه فقط باید بغل کنم و راه ببرمش.شکمش با روغن زیتون ماساژ میدم قطره کولیک از هم میدم ولی انگار بی تاثیره
تا آخر مدفوع میکنه آروم میشه میخوابه

الان من نمیدونم رفلاکس هم داره فکر کنم به خاطر اون گریه میکنه یا کولیک کسی میدونه چیزی؟

پدی لاکت هم خوبه

آخ پسر من ساعت 9 شب شرو میکرد تا ساعت دو شب فقط جیغ میزد فقط گریه .آن چنان گریه میکرد دلم براش کباب میشد .مال من دو ماه شد خوب شد .قطره ها هم زیاد جواب نمیدن صبوری کن ی ماه خوب میشه

آره منم اینجوری بود الان کمی بهتر شده
تا ۲ .۳ ماهگی هی این کولیک هستش

اکثرا همینن عزیزم
اون قطره هم واسه همه هنینه تاثیر آنچنانی نداره، میگن از ۴۰ روز تا دوماهگی که میشه ۶۰ روز اوجش هست ،بعد یواش یواش کم میشه

من چندین مدل قطره امتحان کردم پدیا بست کولیک از همش بهتر جواب داد ولی در کل خوب نمیشن تا چهار پنج ماهگی با این قطره ها یکم بهتر میشن

سوال های مرتبط