چی من که ختنه میکنم پسرمو شاید بعضی ها باشند
تازه تواروپا سرانداختن ک باید ختنه بشن
من فعلا قصد ندارم / دوس دارم برای خودش انتخابی باشه
من اصلا از لحاظ معنوی مذهبی نمیدونم قضیش چیه ولی خواهر زادم چهار سالشه نکرده خیلی اذیت میشه بدبخت
عفونت و سوزش ادراری میاره میگن من پسرمو یک ماهگی کردم حالا تصمیم داشتم با رضایت خودم بگم اینو همون بیمارستان بکنن یک ماه نگه ندارن
ختنه علاوه بر اینکه برای سلامتیش خوبه باعث میشه رشد آلت تناسلی رو تا یه حدودی متوقف کنه
کاری به دین و مذهب هم نداره حتی توی کشور های اروپایی هم ختنه میکنن
یکی از دوستای من نکرده گفت نمیکنم ،خودش بزرگ شد برا خودش تصمیم بگیره من بدون اجازه یه تیکه بدنش و نمیبرم .
ولی من ختنه میکنم چون سالم تره و نگهداریش راحت تره کم تر عفونت میکنه و دچار بیماری میشه . چه در کودکی چه در بزرگسالی .
واااااا چرا ختنه نکنی
من تا ختنه نکرده بودم حس خوبی نداشتم
حس میکردم یه جای کار میلنگه!
اصلا مذهبی نیستما
اینجوری میگن عفونت نمیگیرن و ماها که عادت نداریم اون شکلی ببینیم آلت پسرارو!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.