من فردا آزمایش گلوکز رو دارم

۷ پاسخ

من پنجشنبه گذشته انجام دادم امروز بردم دکتر قند ناشتا برام ننوشته بودن کلا دوباره گفت از اول دوباره تکرار کن حالا فردا می‌خوام انجام بدم 🥲🥲

منم بایدهمین روزا برم تنبلی میکنم

به سلامتی عزیزم منم شنبه ازمایش دادم راحت شدم

اصلا ازمایش سختی نیست عزیزم خیلی راحته بدون استرس برو
فقط حتماااااا پودر و با اب خنک یا اب یخ ترکیب کن که دلچسب شه
😘موفق باشی

موفق باشی گلم

خوش ب حالت

چند هفته و چند روزتونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری