من پنجشنبه گذشته انجام دادم امروز بردم دکتر قند ناشتا برام ننوشته بودن کلا دوباره گفت از اول دوباره تکرار کن حالا فردا میخوام انجام بدم 🥲🥲
منم بایدهمین روزا برم تنبلی میکنم
به سلامتی عزیزم منم شنبه ازمایش دادم راحت شدم
اصلا ازمایش سختی نیست عزیزم خیلی راحته بدون استرس برو
فقط حتماااااا پودر و با اب خنک یا اب یخ ترکیب کن که دلچسب شه
😘موفق باشی
موفق باشی گلم
خوش ب حالت
چند هفته و چند روزتونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.