فردا ازمایش گلوکز دارم چه نکاتی رو باید رعایت کنم؟

۷ پاسخ

توی تایپک هام هست حتما ببین بدردت میخوره

من امروز رفتم ولی بالا آوردم باز موند سه روز دیگه
ماسک بزن من بوی عطر اومد نتونستم تحمل کنم

عزیزم اصلا سخت نیست من امروز دادم مثل هر روز هر چی دوس داری بخور ۱۲ ساعت یا حداقل ۸ ساعت باید ناشتا باشی صبح زود برو ک زود تموم بشی
اول ی نمونه خون و ی نمونه ادرار میگیرن سعی کن قبلش دسشویی نری
بعدش شربت گلوکز رو میخوری برا من طعم پرتقالی بود و خیلی شیرین سعی کن زیاد مزه مزه نکنی ی نفسه سر بکش ی ساعت بعد شربت ی نمونه خونه میگیرین ی ساعت بعد اونم یکی دیگه تموم
فقط اون گرسنگی ک آدم کلافه میکنه وگرنه هیچی نداره

۸ ساعت ناشتا باش همین فرداهم با خودت آب ببر

چیزای شیرین شب قبل نخوری بهتر

از ۹شب به بعدم چیزی نخور

هیچی منم امروز دادم .مثل همیشه غذا مصرف کن و سعی کن خیلی شیرینی جات نخوری یا کلا نخوری ک عالیه

سوال های مرتبط