واییی فردا آزمایش گلوکز دارم😰😰

۱۲ پاسخ

اون هیولا ک ازش ساختن تو گهواره‌ نیست خیلی خوب بود بخدا

الکی آدم میترسونن منکه خدارشکر حالم بد نبود

نترس آب خنک ببر که با پودر قاطی کنی ، بعد خوردنش هم جای گرم نباش سعی کن هوا ی آزاد بهت بخوره

منم میترسیدم و استرس داشتم ولی چیز خاصی نبود فقط وقتی گرمم میشد یکم حس تهوع میگرفتم که اصلا نمیزاشتم گرمم بشه خداروشکر که زمستونه… پودر گلوکز هم شیرین بود و راحت سر کشیدم… فقط بعد از اینکه کلا تموم شد برو غذا بخور که ضعف نکنی

منم فردا باید انجام بدم

نگران نباش اصلا سخت نیست اصلا اصلا

ترس نداره خیلیم اسونه

بعد از خوردن پودر یجا دراز بکش وگرنه سرگیجه و تاری دید میگیری

۲۵هفته نوشته من ۲۴نوشته زود نیست؟؟

ترس نداره ایشالا ب سلامتی گلم... استرس بخودت راه نده

وای 😥

ترس نداره ک انشالله ب سلامتی

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری