۶ پاسخ

منم شنیدم خ وحشتناک بود بخدا جونمون کف دستمونه کاش یا اینا ایرانو ول کنن و برن یا اونا تا مردمو نکشن ول نمیکنن

نمیدونم خیلی بد بود. چرا ول کن نیستن امروز خیلی زدن کرج رو از ظهر تا حالا 😭

منم شنیدم ولی دوستم گوهردشته میگه خیلی نزدیکش بوده صدا

دوستم محمدشهره منم مشکین دشت خیلی لرزیدیم
حالا کجا بود خدا میدونه

صدا نزدیک بود ولی دقیق نمی‌دونم کجا بود ولی لرزوند خونه رو

🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی