مامانا
چرا کله پاچه ضرر داره ؟

۱۵ پاسخ

ویتامین Aبالاست
میگن ویتامین Aزیادی باعث نقص مادرزادی میشه

ضرر نداره
فقط مغزشو نخور

ضرر ندارع عزیزم بخور نوش جونت من خوردم دکترم گفت هیچ منعیتی نداره

ضرر نداره عزیزم،دکتر من گفت هفته ای یکبار میتونی بخوری

ضررنداره ک من تاالان۳بارخوردم
فقط مغزوچشمش نخور

عزیزم اگه فشار خون نداری و چربی نداری میتونی بخوری.اگر هم قند داری از آب کم ورزش بخور با زبونش.ترجیحا وعده هات کم باشد که فشار نیاره وگرنه ضرری ندارد گلم

عزیزم هیچ چی ضرر نداره همه چی به اندازه خوب هستش الکی به خودت استرس نده خوردی نوش جونت

والا من سر پسرم میخوردم سالم خداروشکر سر این یکی هم دو سه بار تا الان خوردم

خیلی ام خوشمزه و مقویه کی گفته ضررداره

مامانا  اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

من که دوبار دل سیرخوردم فکرنمیکنم ضررداشته بلشه

ضررنداره کی گفته فقط کسایی ک فشار دارن نبایدبخورن

تو ماه اول و دوم اینجوری ماه آخر بخور هفته ای یکبار برای وزن جنین عالی

دکتر ب دوستم گفته بود فقط ماه آخر بخور ک رحمو لیز میکنه و بچه راحت تر میاد

اصلا ضرر نداره
خیلی مقویه الخصوص ماه آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان لیلی مامان لیلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری