۱۰ پاسخ

منم همین جوری ام رفتم دکتر قلب خوب بود همه چیم
فقط گفت اگه فشارت رفت رو ۱۴ قرص بخور
که من فشارم ۱۱ ۱۲ فعلا

من تا دو هفته پیش ده بود دیروز بهداشت گرفت ۱۱
مطمئنم بخاطر نمک تخمه است ک میخوردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

باید بری دکتر یه کوچولو ممکنه خطرساز بشه اینو گفتم که پشت‌گوش نندازی 🫶🏼

فشار ۱۲نرماله

منم همینجوری شدم دکترم اول منو فرستاد دکتر قلب چکاپ که خداروشکر قلبم مشکلی نداشت فقط مراعات غذایی دارم تمام غذاها کم نمک یا بعضیا اصلا بدون نمک

نمک حذف کن شیرینی و غذاهای چرب حذف کن اگه میتونی گریپ فروت بخری روزی یه نصف بخوری خیلی عالیه من ک اینا رو انجام میدم روزی دوتا قرصم میخورم بازم فشارم رو 13 یا 14 🫠 چون از صبل بارداری فشار خون داشتم

منم ۱۲ بودم ولی چند روز پیش گرفتم ۸ بود نمی‌فهمم😂

نمک شیرینی نخور.. فشارتو کنترل کن نرمال میشه.. مخصوصا نمک رعایت کن

طبیعیی هست منم همیشه رو ۱۰بود حتی بارداری هم فشارم گرفتم۱۰بود ماه شش گرفتم۱۳گفت طبیعیی هست

گلم حتما برو دکتر
دکترم گفت رو 12 نباید بیاد الان روزی دوتا قرص فشار می‌خورم من

سوال های مرتبط