من بیرون کلاه سرشون میکنم تو خونه نه
خوش بحالتون اونورا خبری نیست فکر عیدید!!
اره تو راه سرش بزار تو خونه درار اگه از این نخی هاست که تو خونه هم سرش باشه من تو خونه سرش میکنم
اره بابا بیرون هوا خنکه
عید دبدنی بچه دوماهه رو نبر و خودتم نرو چون ویروس زیاده
حتما بیرون باید سرش کنی
اره کلاه نازک تر نه از اون پشمیا،بازم بستگی ب هوا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.