۸ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت تا ۵ ماهگی باید بذاری چون ملاجش‌ بازه و نرمه
من هنوز کلاه میذارم
البته روزا کمی باز میذارم تا عادت کنه

نه چون گرم نمیخواد سرش کنی من بچم چهار ماهش هنوز کلاه سرش نکردم

من ک اصلا نذاشتم تو خونه

واسه دو تا بچم فقط ماه اول گزاشتم اخه تابستون هوا گرمه فقط وقتی میریم بیرون روسری میکنم سرشون اونم اگر باد بیاد

من تا چهل روز تو خونه هم میگذاشتم بعد دیگه هر وقت میریم بیرون می‌زارم یه دونه نخی نازک

من تا چهل روز مرتب میزاشتم بعدش فقط شبا . الان دیگه کلا نمیزارم

نه دکتر از همون روزای اول گفت فقط موقع خواب بزار دیگه تا یکماهگی شبا میزاشتم کلاه خیلی نازک الان هیچی

من روز اول تو بیمارستان کلاه گذاشتم
نصف شب برش داشتم تا الان که سه ماهشه نمیزارم بعضی وقتا توربان

سوال های مرتبط