بستن پاهابعده سزارین برای چیه لازمه حتماببندمشون؟

۴ پاسخ

براي جلوگيري از لخته شدن خون يا آمبولي

واس منو نبستن جوراب واریس گفتن بپوش 😫😫😫😫 تنگ و کشی بود اححح 😂😂😂😂 واس اینکه خون تو پاها لخته نشه . بله واجبه

برا من تو بیمارستان بعد سزارین خودشون بستن

بعد سزارین نمیدونم ولی بعد زایمان طبیعی واجبه چون میگن باد میره تو رحم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۷ ماهگی
مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری