براي جلوگيري از لخته شدن خون يا آمبولي
واس منو نبستن جوراب واریس گفتن بپوش 😫😫😫😫 تنگ و کشی بود اححح 😂😂😂😂 واس اینکه خون تو پاها لخته نشه . بله واجبه
برا من تو بیمارستان بعد سزارین خودشون بستن
بعد سزارین نمیدونم ولی بعد زایمان طبیعی واجبه چون میگن باد میره تو رحم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.