۵ پاسخ

عزیزم خارج ازرحمی باشه درد زیر دل هم باید داشته باشی خواهرم بارداری خارج ازرحم داشت درد زیر دل داشت مثل درد پریودی

عزیزم هشت هفته برو خدای نکرده چیزی باشه ام نشون میدن اونجا اما هر کی تو هفته ی شما بوده از این فکرا میکنه ک نکنه خارج رحمیه، چیزی نیست نگران نباش کلا بیخیال ماجرا شو تا ۸ هفته مراقبت کن 💖

اگه بتا پایین بیاد یعنی شیمیاییه

بتات چنده؟

برو دکتر حتما شاید هماتوم باشه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری