براي ١٨ هفته وزن 213 گرم خوبه؟ كم نيست؟

۵ پاسخ

منم 18 هفته 215گرم بود خوبه

نه اوکیه

خوبه عزیزم😍

نه فک نکنم کم باشه خوبه

بله خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری