دوستان این اسکات که میگین چیه😁

۳ پاسخ

ی مدل حرکت ورزشیه راست می ایستی و زانوهارو خم میکنی و باستن میدی عقب و دوباره راست میشی

انگار که روی صندلی میشینی و پامیشی

همون بشین پاشو 🤣

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل روزهای ابتدایی تولد
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی