بارداری زایمان شیردهی سزارین

این سوخت یا میشه خوردش؟

تصویر
۸ پاسخ

بخور خیلی هم خوشمزس

بادمجونو اسلایس کردی روش نمک بزن یکم بمونه بعد بادستت بچلون ابش دربیاد بعد سرخ کن روغن کم استفاده میشه جذب نمیکنه خودش ترد ترم میشه

منم همیشه اینقدر سرخ میکنم بعدش یه گوجه خورد میکنم بادمجونارو می‌چینم رو گوجه ده دقیقه اینا با گوجه میپزه عالی میشه

میشه خورد اگ خوردی خوشت نیومد قیمت سیاشو جدا کن

من اینجور دوست دارم .. این حرارت زیرش زیاد بوده بخشی نپخته مونده بخشی سوخته ..حرارت رو متوسط یا کم بذار ..اینم بخور نوش جونت اگ از طعم سوختگی بدت میاد جایی ک سیاه شده رو با چاقو بتراش

با چاقو‌ یکم سوخته هاش رو بتراش

سوخته یکم اما میشه خورد اون سوخته هاش رو جدا کن

بخور

سوال های مرتبط