من چاقم آیا ؟ قدم ۱۶۸ وزنم ۸۵



بارداری شیردهی زایمان سزارین

تصویر
۴۸ پاسخ

من قدم ۱۶۳. وزنم ۴۸
البته وزنم باید تقریبا ۵۵ باشه

من ۱۷۵ صدمه وزنم ۷۰ نمی‌دونم خودم لاغرم یا چاق ولی شما خوبی

وا من قدم۱۷۲وزنم هفتاد وهشت حس میکنم چاقم چطور شما نمیدونی چاقی با این قد

من هم قد شمام ۶۳ ۴ کبلو هستم حس چاقی دارم
خوبه ب شما نمیاد ۸۵ کیلو باشی

زن باید تپل باشه
بقول ما شمالیا باید دست دکف باشه(جون دار) باشه

ایییی 85

قد و وزن باهم متناسبه
ولی گنده هستی😂🥰😁

من قدم ۱۷۰وقتی ۸۵کیلو میشم خیلیییی‌چاق میشم اوج چاقیمه

به نظرم وزنتون زیاد باشه، من ۱۶۷ قدم هست وزنم ۵۸

اره عزیزم به نظرم ۱۰کیلو اضافه داری
من ۱۶۸وزنم ۶۸هست

بهت نمیاد۸۵باشی
لاغر دیده میشی

شکم داری دوستم

چون قدت بلنده چاقیت معلوم نیس ولی من بخاطر قد کوتام خیلی تو چش چاقیم😢

خب الان ک مشکی پوشی مدل لباستم جوریه ک نمیشه فهمید چاقی یا ن
ولی اضافه وزن صددرصد داری

ببین سایز مهم تر از قد و وزنه.
من قدم ۱۶۶ و وزنم ۶۵. سایزم حدودا ۴۰.۴۲

متأسفانه من با قد ۱۶۸ و وزن ۵۸ احساس چاقی دارم

یه ذره لاغرت شی بهتره البته ناراحت نشی عشفم

اره خب عزیزم

منم ۸۵کیلو ام رازی ام من رژیمم گرفتم فایده نداشت خوبیم بابا مگه چقدر میخایم عمر کنیم که باز به خودمون سختی بدیم😂

فک کنم ۷۵ بشی خوب میشه
الان قدت بلنده درشت معمولی

من ۱۶۵ قدمه وزنم ۵۵
بنظرم شما خیلی خوش هیکلی
اگر یکم کمتر کنی دیگه عالی میشه

اره بنظرم زیاده ۸۵ ولی من با این قد ۶۰ کیلوام حس میکنم لاغرم

من قدم۱۶۶ وزنم۵۱
حداقل باید بشم۵۵

ده کیلو کم کنی اوکی میشی
بازم بستگی ب سلیقع خودت دارع میتونی لاغرتر هم بشی
اگ بچه شیر نمیدی قهوه دمتر بیز بخور خالهام خوردن جواب گرفتن

چاقتون منم😁 قد ۱۷۶ وزن ۸۲.
روز زایمان ۱۲۴ بودم🫠 میخوام بیام رو ۷۵ نگه دارم

منم مث توام دقیقا
منم ۹۸بودم الان۸۴قدمن۱۷۰
ب نظر خودم ک چاق نیستیم بیشتر پریم ما

منم قدم 167,8عه ولی وزنم 71 احساس میکنم چاقم البته شکم دارم

من قدم ۱۶۰
وزن ۵۵
میگن خیلی لاغری

برا قد شما ۸۵ کیلو زیاده عزیزم
اصلش ۶۵ تا ۶۸ باید باشین یا ۷۰
دیگ بیشتر نه

من قدم ۱۷۳ تا هس
وزنم ۶۵
دارم چاق میشم چون ورزش میکنم دارم ماهیچه میارم🥹

بله کمی عزیزم اضافه وزن داری

فقط شکمت معلومه بقیه ات خوبه

آره فکر کنم اضافه وزن داشته باشی عزیزم

عزیز دلم چقد شما خوشتیپ هستی 😍🫂

من ۶۵قدم
وزنم هم ۷۱ البته ۴کیلو کم کردم۷۵ بودم
۴کیلو دیگه کم کنم خوب میشم
فقط مونم شکمو چیکارکنم هرکارمیکنم جم نمیشه
ایشالا تابستون باشگاه برم شاید جم بشه

منم ۱۶۸ فعلا دارم لاغر میکنم ۷۸ م ، ولی خب خیلی دراز و لاغر دیده میشم اما خیلی خوبه قبلنا ۸۶ اینا بودم ، فقط م شیر میدم لاغر میشم کار خاصی نمیکنم

منم قدم ۱۶۷ ایناست وزنم ۷۲-۳
بنظر خودم چاقم😂

یکم اره باز زیاد نشون نمیده منم قدم ۱۶۸وزنم ۶۹

اصلا تو عکس نمیزنه ۸۵کیلو کمتر میخوره

من با همین قد وزن ۶۲😂😂

من قدم ۱۶۱
وزنم ۵۳
چاق نیستی عزیزم ولی راه داری لاغر کنی

نسبت به قدت آره
باید تقریبا ۷۰ یا ۶۹ باشی

من ک 163قد 55وزن

نسب ب قدت آره ی کم

یکم آره سعی کن لاغر تر شی

کمتر نشون میدی تو عکس

نسبت ب وزنت و قدت نشون نمیده بازم

بزن محاسبه بی ام ای
بهت میگه

من قدم۱۶۱
وزنم۵۴

نه زیاد ولی درشت هستی

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی