۱۲ پاسخ

من یدونشو دراز میگیره یدونشو نشسته

من زیاد میپره تو گلوش برا همین فقد خابیده شیر میدم بلند شده زمانی ک بیرونم میدم از اول بیشتر خابیده میدادم
ن بابا چرته چ ربطی ب گلو درد داره سرش بالا نباشه و آروغ نزنه امکان داره پس بیاره شیرارو

منم دراز کشیده میدم .خداروشکر بچه اولم همین طور شیر دادم سالمه

پسرمن اصلادرازکش نمیخوره

عادت می‌کنه پدرت در میاد

منم از اول دراز کشیده میدم راحت ترم

خوب سیر نمیشه درازکش دکتر بهم گفت بغلش کن تو اغوشت خودتم خم نشو بچه رو با دستت بیار بچسبون ب سینت
و چهار انگشت زیر سبنت ی انگشت روی سینه

میگن خوب نیست اصلا
من از اول نشسته شیر دادم.و میدم
دراز کش خیلی ترسناکم هس تو شب یهو بچه خفه شه چی😰

من بچه اولم دراز کش بهش شیر میدادم تو ۲،۳ ماهگی گوش درد خیلی شدیدی گرفت عفونت نبود ولی دکتر گفت بخاطر اینکه اینجوری شیر میخوره فشار میاد به گوش میانی گوش درد گرفته این یکی بچمو دیگه نشسته شیر میدم

منم دراز میدم

من همیشه درازکشیده این الان سومی بچمه والا هیچی نشدن

من همیشه باید دراز باشم نشسته سیر نمیخوره

سوال های مرتبط