پسرم امرور خرخر میکنه و سرفه🥺
مراقبت کن و ماسک بزن پسر من ۱۸روزگی گرفت
اره عزیزم من دوبار تا حالا گلوم گرفته ولی شکر خدا بچه هام نگرفتن
اب نمک قرقره کن و شربت عسل لیمو ترش بخور
من یدونه هم آزیترومایسین خوردم هردوبارش همون روز خوب شد
سعی کن زود خوب بشی نینی گناه داره
ممکنه بگیره...بچه دوست من ۳هفته اش بود گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.