خانما قرص فولیک اسبد تا چن هفته بایدخورد!!!!؟؟

۶ پاسخ

تا شونزده هفته،بعد ۱۶هفته دکتر برات قرص اهن و کلسیم و ویتامین می‌نویسه که توش فولیک اسیدم داره و نیازی نیست بخپری فولیک اسید

من تا ۱۴ خوردم الآنم آهن میخورم از اون موقع

من هنوزم میخورم

۱۷هفته

مرسی گلم

فک کنم شونزده هفته

سوال های مرتبط

مامان نلین🌈وتودلی مامان نلین🌈وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری