اینم از آش دندونی دخترم با تاخیرو درحد توانم

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکش باشه ❤️🥰

مبارک باشه،خیییلی م خوب

به به به سلامتی

عزیزم خدا حفظش کنه

مبارک باشه عزیزم.
کجایه چنارونی؟؟

مبارک باشه
منم جمعه برا پسرم اش دندونی درست کردم 🥹

مبارکش باشه .متاسفانه از وقتی بلاگر و اینستا اومده همه چیز تجملاتی شده وادما از هیچی نمیتونن به شکل سابق لذت ببرن مهم همین حس و حاله خوبه که به ادم دست میده تجمل مهم نیس همین که دل خودت وبچه ت شاد باشه مهمه.

مبارک باشه
دندون های نی نی کی در اومدن عزیزم ؟

عزیزم دخترت چن‌کیلویه مث دختر من ریزه س

مبارک باشه،ان شاالله عمری طولانی داشته باشه کنار مامان باباش

مبارکش باشه😍 خیلی هم خوبه دیگه ، باقیش تجملاته که اهمیت نداره.

ای جان ♥️

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان ماهی کوچولو مامان ماهی کوچولو ۲ سالگی
مامان سورنا مامان سورنا ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولو❤️ مامان دنیز کوچولو❤️ ۲ سالگی